Wij hebben service en garantie hoog in het vaandel staan. De persoonlijke relatie die wij met u als klant opbouwen eindigt niet bij de aankoop van uw auto. Integendeel, dan begint het pas. Daarin onderscheiden wij ons graag van anderen.
Wij zijn een kleinschalig bedrijf, hierdoor kennen wij onze klanten bij naam en dat is wel zo persoonlijk!
Service verlenen is bij ons prioriteit nummer 1. Mocht er zich onverhoopt iets voordoen, dan lossen wij dat op. Dat is voor Autobedrijf Willem Baron vanzelfsprekend!
'Tevreden klanten hebben, dat is het mooiste wat er is'
Willem Baron
Kentekenloket
Wij zijn deelnemer van het kentekenloket. Voor zowel consument als bedrijf kunt u bij ons terecht voor het overschrijven, schorsen of het beëindigen van een schorsing. Dit is mogelijk voor elke type voertuig mét een kenteken. Bijvoorbeeld: auto, bedrijfswagen, camper, caravan, aanhangwagen, motor, scooter of bromfiets! Wat heb ik voor het overschrijven van een kenteken nodig?
Een geldig Nederlands identiteitsbewijs van de nieuwe eigenaar (rijbewijs)
1e en 2e deel van de tenaamstellingscode
Kentekencard
Ben je de kentekencard of tenaamstellingcode kwijt? Dan kun je deze via de website van RDW opnieuw aanvragen.
Heeft u hier nog vragen over? Neem gerust contact met ons op.
Bovag
Autobedrijf Willem Baron is bovendien een erkend BOVAG autobedrijf, met een kwaliteitskeurmerk voor de consument. Bedrijven die bij BOVAG zijn aangesloten moeten voldoen aan strenge kwaliteitseisen die ieder jaar opnieuw gecontroleerd worden. Het zijn betrouwbare bedrijven die op deskundige wijze hun werk verrichten. Bovendien verbinden ze zich aan het verlenen van de standaard BOVAG garantie op reparatie en onderhoud, zodat u als klant te allen tijde terug kan vallen op het BOVAG autobedrijf.
Businesscorner met internet
Speciaal voor onze klanten hebben wij een businesscorner met internet ingericht. U kunt de tijd dat u wacht, tot uw auto weer rijklaar is, dus nuttig besteden onder het genot van een kopje koffie of thee.